Répondre

een opmerking van Geneanet over een persoon

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
mdegraevemyriam
female
Messages : 124
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Hallo Wim,

ik vraag mij af waarom er een "gevarendirehoek" staat bij de opsomming over DEGRAEVE Petrus Jacobus??

er komt deze opmerking: Opgelet :de opgenomen gegevens van deze persoon komen niet overeen. Wij verzoeken U dit na te kijken.

https://nl.geneanet.org/fonds/individus/?go=1&nom=Degraeve&prenom=petrus+&nom_conjoint=van+tomme&prenom_conjoint=&prenom_operateur=or&with_variantes_nom=&with_variantes_nom_conjoint=&with_variantes_prenom=&with_variantes_prenom_conjoint=&size=20


https://gw.geneanet.org/mdegraevemyriam_w?lang=nl&n=degraeve&oc=0&p=petrus+jacobus&type=fiche


ik zie niet goed in wat er verkeerd kan zijn. Kan U mij helpen dit op te lossen?

Dank bij voorbaat,

met vriendelijke groeten,

myriam
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messages : 10865
Ik vermoed dat die melding daar verschijnt, omdat het systeem er een mogelijke fout constateerde.
||De persoon in kwestie kreeg immers op zeer late leeftijd, in de 70, nog kinderen. Nu is dat voor een man niet onmogelijk, maar wellicht toch niet aannemelijk.

Deze mogelijke fout staat ook vermeld in Uw lijstje met mogelijke fouten. Daarvoor even rechts op de hoofdpagina van Geneanet klikken op het cijfertje vóór 'Mogelijke fouten', en dan het lijstje even door lopen. Indien U zeker bent dat de data goed zijn, op het rode kruisje achter de melding klikken om de fout uit de lijst te verwijderen. Wellicht verdwijnt dan (op termijn) ook die waarschuwing in de vondstenlijst.
mdegraevemyriam
female
Messages : 124
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Hallo Wim,

Dank voor je snelle antwoord.

Ik vermoed dat die gegevens wel degelijk juist zijn want de kinderen zijn telkens de kinderen van hun ouders. DUs was deze man inderaad een heel fitte man!!!

Ik zal ook ens op die lijst kijken om fouten eruit te halen.

Met vriendelijke groeten,

myriam
Répondre

Revenir à « Geneanet : technische vragen »