Répondre

Toevoegen kind

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
hmarc3
hmarc3
Messages : 3
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre

Toevoegen kind

Message par hmarc3 »

Ik kan geen kind toevoegen in mijn stamboom voor de ouders :
Jacobus De Gruyter °1844 x Maria Theresia Janssens °1843 +1895
Ik kan we de wijzigingen aanbrengen maar ze blijven niet behouden nadat ik heb bevestigd.

Lijkt me geblokkeerd !
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messages : 10945
Dat is inderdaad geblokkeerd, omdat u een aanvulling probeert te doen binnen een gezin waarin zich een mogelijke fout bevindt.

Het jongste kind van Jacobus werd geboren twee jaar na zijn overlijden. Dus of zijn overlijdensjaar is niet correct, of het jaar van geboorte van het kind is niet correct.
Dat eerst even nakijken en corrigeren. Daarna kunt u weer aanvullingen doen binnen dat gezin.

Klik ook eens op het cijfertje vóór 'Mogelijke fouten' rechts in het hoofdscherm van Geneanet, dus het scherm gelijk na inloggen.
Het is aan te raden om die mogelijke fouten eens na te zien en op te lossen, want u kunt ze dus tegenkomen op het moment van verdere aanvullingen, maar ze kunnen ook in uw bestand blijven bestaan met als risico dat u wellicht in andere lijnen dan uw familie verder zou kunnen werken.
hmarc3
hmarc3
Messages : 3
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre

Re: Toevoegen kind

Message par hmarc3 »

Dank u
Répondre

Revenir à « Geneanet : technische vragen »