Répondre

Betreffende stamboom op naam van " vandeparreluc "

lvandeparre
male
Saisie : Standard
Voir son arbre
Geachte,
Ik werk met mijn stamboom op naam van lvandeparre en NIET MEER met de stamboom vandeparreluc.
Is het mogelijk om de stamboomgegevens van vandeparreluc te annuleren, gezien ik hier niet meer mee werk en er soms problemen mee krijg.
vgr
Luc Van de Parre

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Uiteraard kan dat !

U kunt de stamboom zelf verwijderen door te klikken op 'Stamboom' in de menubalk, en vervolgens te kiezen voor 'Gedcom importeren/exporteren', en het tabje 'Verwijdering van de stamboom'.

Indien U tevens de account wilt verwijderen, dan kunt U dat doen door te klikken op de naam van de account rechts bovenin het scherm, en vervolgens te kiezen voor 'Profiel'. Geheel links onderin het volgende scherm kunt U dan de account verwijderen, maar die dient dan wel al leeg te zijn, en mag geen Premiumaccount te zijn.

Uiteraard kunnen wij het ook voor U regelen. Geef dan hier even aan of U alleen de stamboom verwijderd wilt hebben, of ook de account zelf.

lvandeparre
male
Saisie : Standard
Voir son arbre
Aan de heer Wim Deckers (moderator),
Ik geef u de toelating om de stamboom " vandeparreluc " in mijn plaats te verwijderen, gezien ik geen expert met de computer.
Nog wel een vraagje: wat bedoel je met het verwijderen van de account ?
mvg
Luc Van de Parre

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
De account is waar U in inlogt om een stamboom in te plaatsen.
Als we de stamboom verwijderen heeft U een lege account.

Répondre

Revenir à « Geneanet, technische vragen »