Répondre

stam boom vanaf 1996 3000 namen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
rimanse2
rimanse2
Messages : 2
beste   

bijdeze    voel ik  me goed  in  de  kijk gezet    heb    mijn hele familie  vantotz    in  een mooie  form  van een  boom    geplaatst    en    wat blijkt  ik  krijg ineens    nieuwe namen    om  in te loggen    de ouden  bleken  niet  meer te  werken   
en  ineens  is alles  weg    geen stam boom  geen  foto    geen  document te  vinden   
daar ik  al  van  af het begin    geneanet  zit    vind ik  dat    het  er  niet  op  voor uit  is  gegaan 
en  dat  andere  bepaalen    wat  ik  er  op zet  al  is  het  eerlijk    en betrouwbaar  en  oficeel  uit  trouw  boekjes of  archiefen  waar  ik zelf    naar toe    ga   
maar  goed    mij  stam boom  bevatte    3200  fam ile    namen  t/m  1700  jaar terug    en  alles  is weg  inclusief  foto,s    van  alle  die  mij diebaar  zijn    en  van mijn  zijn ....  ik  ben  hier  8  jaar  mee bezig  geweest      ik  vind het  schandalig    daþ  er    zo  met  mijn  gegevens om  gegaan  wordt  en    heb  altijd  geneanet  jaarlijks    gecontracteerd    en      de  me ns en  die hier  nu  aan  werken    moeten  zich  schamen  er    zijn er  bij  die  denken  dat  ze alles  weten  maar  weten    niet    en  zlefs n og  fout  over nemen  .  met  vriendelijken groet 
bpevernagie
male
Messages : 77
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Beste,

Is dit niet je oorspronkelijke stamboom?: http://www.geneanet.org/profil/rimanse

Als je dan bij het inloggen op "Wachtwoord vergeten" klikt, dan kan je een nieuw wachtwoord krijgen en terug inloggen op je oude account.
odettefranssen
odettefranssen
Messages : 1426
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre
Dankuwel meneer Pevernagie.

Mevrouw, u heeft bij ons 2 accounts, rimanse en rimanse2. Het eerste is een bevoorrecht account, dat is het account dat meneer Pevernagie hierboven vermeldt met link.

Het tweede is een gewoon account en heeft een stamboom met 8 personen.

Met vriendelijke groet,
Odette Franssen
Répondre

Revenir à « Geneanet : technische vragen »