Répondre

nieuwe familie.

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
joeper
female
Messages : 3
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre

nieuwe familie.

Message par joeper »

Hallo,

Hoe voeg ik een nieuwe familie toe in mijn stamboom naast een al bestaande familie?
Dit is een andere familie en deze komen ook nooit bij elkaar.


Vriendelijke groet Louise.
joeper
female
Messages : 3
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre

Is het niet mogelijk om 2 of meerdere afzonderlijke families in een stamboom te verwerken ?

Familie A heb ik ooit voor een bekende gemaakt en op Internet gezet, nu heb ik nog een familie B die niets met familie A te maken heeft, ik wil hier een ander stukje van maken met een andere bron van de stamboom  dan A .

Vriendelijke groet Louise.
mon1
mon1
Messages : 2840

Re : nieuwe familie.

Message par mon1 »

Dag Louise,

Bij jouw manier van invoeren (de online invoer met gekleurde vakjes) kun je geen personen invoeren zonder band met de bestaande boom en dus ook geen "nieuwe familie" bijvoegen.
Dat kan alleen in de "geneweb-invoermodus".
Wat je echter wel kunt, is een volledig nieuwe account aanmaken (andere pseudo, zelfde mailadres mag, andere paswoorden) en die tweede stamboom op die manier volledig afzonderlijk publiceren.
Nieuwe "account" is toch gratis...

Overschakelen naar de geneweb-modus kan.
Maar dan kom je in een gans nieuwe invoermethode terecht.
Die "pas" is ook onherroepelijk.

Mvg

Mon
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance
joeper
female
Messages : 3
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Hallo,

Hartelijk dank voor het antwoord.
Dat met verschillende paswoorden is voor mij te rommelig, vergeet de paswoorden dan weer.
Heb het nu alternatief opgelost.

Vriendelijke groet Louise.
Répondre

Revenir à « Geneanet : technische vragen »