Répondre

foute gemeente in NL weergegeven

jaappijpe
male
Saisie : Standard
Voir son arbre
Als ik in de keuze voor het zoeken naar Gemeentes in Nederland "VALKENBURG" kies en dan de keuze krijg voor Valkenburg ZH dan krijg ik toch de entries voor Valkenburg Limburg voor mijn neus. Gaarne aanpassen. Dank vast

mon1
mon1
Dag,

Je hebt geen stamboom en ik kan dus geen voorbeeld daaruit vinden...om dit na te kijken.
Heb je de zoekopdracht verfijnd door de regio juist in te brengen?
Daar staan zowel ZH als L in...

Wanneer iemand in zijn stamboom gewoon "Valkenburg" (zonder meer) inbrengt dan zie ik die "robot" van GeneaNet moeilijk het onderscheid maken, hoor...
Niet iedere gebruiker brengt ook de regio of provincie in...
Dat je die allemaal "voor de neus krijgt" zal dan te wijten zijn aan het gebrek aan nauwkeurigheid vanwege je landgenoten.

Mvg

Mon
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance

jaappijpe
male
Saisie : Standard
Voir son arbre
Ik kan niet meer het scherm terugvinden dat ik gebruikte. Maar het was een scherm waarbij aan de linkerkant in de kolom gekozen kon worden voor "........gemeente", ik vulde Valkenburg in op het scherm dat verscheen en dan kwam er een scherm met de keuze voor Oud-Valkenburg, Valkenburg (Limburg) of Valkenburg (Zuid-Holland). Toen ik op de laatste klikte, kreeg ik stamboom entrees uitsluitend uit Valkenburg Limburg.

Maar ja, omdat ik niet meer precies weet hoe ik daar ben gekomen, laten we het maar zitten.
Dank voor de reactie in ieder geval.

Jaap

Répondre

Revenir à « Geneanet, technische vragen »