Répondre

topic verwijderd,

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
genadams
genadams
Messages : 7
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

topic verwijderd,

Message par genadams »

Beste,

Zojuist ontving ik een mail van Forum Geneanet met als onderwerp:
Topic verwijderd; stamboom te veel.

het bericht:
Een topic dat je in de gaten hield is verwijderd door Halin.

Ik begrijp dit niet helemaal. Is dit iets wat geneanet voor mij in de gaten houd? Dan ben ik u so wie so heel dankbaar.Maar als het kan graag een beetje uitleg hierover.

Met vriendelijke groeten
Elisabeth Adams (Genadams)
halin
halin
Messages : 75
Saisie : Standard
Navigation : Fiche
Voir son arbre

Re : topic verwijderd,

Message par halin »

Beste,

'Oude' discussies worden inderdaad regelmatig opgekuist.  De ervaring heeft ons geleerd dat wanneer mensen problemen hebben met de site ze ineens een nieuwe discussie beginnen alvorens te gaan kijken of het onderwerp vroeger al dan niet besproken werd.

En vermoedelijk had u zich ingeschreven om op de hoogte te blijven van zo'n discussie.

Anderzijds, en door het feit dat de site regelmatig onderhevig is aan veranderingen, is het niet zinvol oneindig een discussie te volgen.  Bepaalde zaken die besproken werden zijn misschien nu niet meer aan de orde omdat de werking gewijzigd werd.

Mvg,

Vriendelijke groeten,

Raadpleeg de laatste Tips en Trucs van GeneaNet: http://actueel.geneanet.org/index.php/category/tips_en_trucs
Répondre

Revenir à « Geneanet : technische vragen »