Répondre

beginner geneanet gebruiker

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
janinegreffe
female
Messages : 15
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
goede middag,

ikzelf sta vermeld als bron en beheerder van onze stamboom - ik zou iemand die vermeld staat in onze stamboom volmacht willen geven om, in het geval ik zou uitvallen, de stamboom verder te kunnen bijvullen - hoe doe ik dat aub. ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messages : 10942
Dat staat verder geheel los van de genoemde bronpersoon en de genoemde beheerder.

Maar het is wel handig om eerst te weten wat u precies bedoelt met 'in het geval ik zou uitvallen', alvorens een goed antwoord op uw vraag te kunnen geven.
janinegreffe
female
Messages : 15
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
bedankt voor je snel antwoord - neem dat ik zwaar ziek of het bijhouden vd stamboom wil doorgeven aan iemand anders
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messages : 10942
Dat kunt u eventueel regelen via 'Contacten' onder 'Gemeenschap' in de menubalk. Daar kunt u iemand uitnodigen als 'Gast', maar ook als 'Beheerder' van uw stamboom. Hij/zij kan dan aanvullingen en/of correcties doen binnen de stamboom, maar niet uw account in zijn geheel overnemen.
Répondre

Revenir à « Geneanet : technische vragen »