Répondre

Vergelijking My Heritage

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
jjrtoussaint
jjrtoussaint
Messages : 1
Als je als beginner in het genealogische domein begeeft, zijn er heel mogelijkheden. Vanwege het gemak, ben ik begonnen bij My Heritage, kijk vaak op WieWasWie, en andere sites om informatie aan te vullen, te veel om op te noemen. Ik zou graag beter willen begrijpen welke positie GENEANET inneemt in de mogelijkheden. Je kunt je overal op abonneren, maar dat wordt als vanzelf een dure hobby, graag een reactie 
greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Messages : 2602
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Wil er hier, als moderator geen goed-beter-best verhaal van maken, maar zonder 'reclame' te maken, verwijs ik daarom naar
een ouder tekstje voor ik bij Geneanet forummoderator mocht zijn : http://nl.geneanet.org/forum/?topic=505461.0 
(met uitzondering van laatste alinea, want ging hier eigenlijk over archiefonderzoek tegen betaling)
Hierbij ook vermelden dat alle - ook niet - betalende leden elkaar vlot kunnen contacteren via GNN en men daarvoor dus niet eerst moet 'betalen'...

Je kan dus ook met een gratis account werken en gaandeweg zélf ervaren wat geknipt is voor jou.
Volgend de lijst met de verschilpunten tussen gratis en ‘Premium’ (=betalend lid) :
http://nl.geneanet.org/premium/?type=header&utm_campaign=premium-tunnel&utm_content=header&utm_medium=site&utm_source=geneanet#anchor-arguments

Toch ook vermelden dat je bij GNN via allerlei tools naar overeenkomsten kunt zoeken met andermans stambomen. 
Dat kan belangrijke wegwijzers opleveren en zo heel veel tijd uitsparen, maar... laat het ook niet meer zijn...
Voor een waarheidsgetrouwe stamboom dien je zélf al deze gegevens te checken (op de eerste plaats via de DTB-boeken en BS-registers).

Laat weten of er nog vraagjes zijn.  mvg, Greta
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messages : 10941
Het beste kunt U alles even uitproberen middels Uw gratis account. U zult dan al een beeld kunnen krijgen over wat er zoal mogelijk is zonder premium, zoals bijvoorbeeld zoeken in de databases, het invoeren van Uw hele stamboom zonder restrictie op het aantal personen , contacten met andere gebruikers, etc.

Niet onbelangrijk is om te noemen dat U altijd zelf bepaalt wat U wel en niet openbaar publiceert en tevens dat U baas blijft over Uw eigen bestand. U kunt dus bijvoorbeeld op ieder moment Uw bestand weer verwijderen zonder dat er restanten achter blijven.

U zult bij gebruik van Uw gratis account functies tegenkomen die U slechts met een premium kunt benaderen. Zo kunt U ook gelijk een idee krijgen wat er zoal meer mogelijk is voor slechts € 50 per jaar.
Répondre

Revenir à « Vragen over accounts en Premium »