Répondre

Huwelijksrelaties foutief


ca11hzc
ca11hzc
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre
Hallo,
Wat is de stand van zaken van deze aanpassingen?
Groeten,
Hans Vdvd
odettefranssen
odettefranssen
Messages : 1426
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre
Goedemorgen,

dat kan nog wel even duren ben ik bang, er wordt in Frankrijk gewerkt met vakantiebezetting en dat betekent: alleen crisisbeheer en noodzakelijk onderhoud - ik denk dat er voor implementatie momenteel weinig ruimte is.

Dank voor uw begrip en geduld, met vriendelijke groet,
Odette Franssen

ca11hzc
ca11hzc
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre
Odette,

In oktober 2012 hebben jullie gezegd dat de aanpassingen gebeurd waren en dat men de laatste testen aan het uitvoeren was.
Intussen zijn we 9 maanden verder !

Ik heb de indruk dat jullie niet beseffen hoe ernstig dit probleem is.

Genealogen hebben diverse redenen om hun gegevens niet online te beheren op GeneaNet maar dus wel met een specifieke software op hun eigen PC.
Daar houden zij rigoureus de zeer kritische in formatie bij over de relatie tussen een man en een vrouw : gehuwd, eventueel gescheiden of  samenlevend (of partner), eventueel uit elkaar.

GeneaNet biedt de mogelijkheid om een Gedcom (als export uit de specfieke software) op te laden in GeneaNet.
Hierbij wordt deze kritische informatie niet correct weergegeven : elke relatie wordt een huwelijksrelatie en ook het scheiden/uit elkaar gaan wordt niet correct weergegeven!

GeneaNet is een prachtig medium om andere mensen toe te laten om uw stambomen te raadplegen, maar die mensen stellen vast dat er fouten zitten in deze zeer kritische informatie en zijn daar hoegenaamd niet over te spreken.

De genealoog staat machteloos, want alhoewel hij betalend lid is van GeneaNet biedt GeneaNet geen degelijke service op gebied van het probleem dat ik hierboven aanhaal.

Als je dan nog eens nagaat dat tegenwoordig "samenleven" en "uit elkaar gaan" veel meer voorkomt dan "huwen" dan geeft dit meteen de ernst van het probleem weer.

Een ontgoocheld betalend lid van GeneaNet,
Hans Vandevelde
odettefranssen
odettefranssen
Messages : 1426
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre
Beste Hans,

ik kan me je frustratie begrijpen - en zal die ook doorgeven - intussen wil ik er graag op wijzen dat ik niet persoonlijk verantwoordelijk ben voor de interne planning etc., daar sta ik verder geheel buiten - het is mijn taak om hier op de website gebruikers te helpen, indien mogelijk, met het beantwoorden van hun vragen en te signaleren wat er leeft. Dat zal ik in deze zeker doen.

Ik weet dat er gewerkt wordt aan het opnieuw programmeren van de gedcom codes & ook dat er op veel aandringen van onder meer Nederlandstalige gebruikers de optie 'ondertrouw' zal worden toegevoegd.
Wanneer weet ik niet maar ik hoop dit kalenderjaar nog.

Met vriendelijke groet,
Odette Franssen
Répondre

Revenir à « Andere programma's »