Répondre

KUBBEN

Le forum Bouteille à la mer est à utiliser uniquement si vous cherchez une personne et que vous n'avez aucune idée de sa localisation.
moutas
male
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

KUBBEN

Message par moutas »

1° Wie is: KUBBEN Pieter Mathijs ?MEENS Anna Maria Henriette geb.te Spaubeek 06/08/ 1896
gestorven te Geleen 05/07/1954
2°KUBBEN Johannes Martinus? RAMAKERS Anna Catharina (Lutteraarde 28/02/1852 en aldaar overl.
28/11/1921)
3°KUBBEN Johannes Petrus weduwenaar van Anna Maria Coenen,hij is geb. te Lutteraarde 03/07/1820
overl;18/02/1903.?
Waarschijnlijk voorouders ,zelfde tak van Kubben Joseph
er is ook nog KUBBEN Aline gehuwd met PIJKELS Louis
moutas
male
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

Re: KUBBEN

Message par moutas »

moutas Schreef:
-------------------------------------------------------
> 1° Wie is: KUBBEN Pieter Mathijs ?MEENS Anna Maria
> Henriette geb.te Spaubeek 06/08/ 1896
> gestorven te Geleen 05/07/1954
> 2°KUBBEN Johannes Martinus? RAMAKERS Anna
> Catharina (Lutteraarde 28/02/1852 en aldaar
> overl.
> 28/11/1921)
> 3°KUBBEN Johannes Petrus weduwenaar van Anna Maria
> Coenen,hij is geb. te Lutteraarde 03/07/1820
> overl;18/02/1903.?
> Waarschijnlijk voorouders ,zelfde tak van Kubben
> Joseph
> er is ook nog KUBBEN Aline gehuwd met PIJKELS
> Louis


moutas
male
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

Re: KUBBEN

Message par moutas »

Allo,
ik denk dat er dubbel gebruik is? de gegevens van 08/04/06is in orde

vriendelijkegroetenAgnes kubben
moutas
male
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

Re: KUBBEN

Message par moutas »

helleo!
Ik dacht dat ik een stamboom of Forum gemaakt had van :
KUBBEN Joannes-Matthias Lutterade -Geleen 13/01/1849 =Ida MeertensOud -Vroenhoven NL 21*10/1854- vroenhoven B 18/08/1916.
11 kinderen
De Jongste Joseph geb.Vroenhoven 1899+ Berchem Antw. 1977 :
gehuwd met THEUNISSEN Hilda (1905-1984)3 kinderen Pierre,(1929+1985) Agnès 1933,Charles(1935-1935)
AGNES (1933) gehuwd met HEYDEN (van der Roger) 3 kinderen=Charles (1951)-Marie-Héléne(1960
Brigitte-Marie (1954-1955)

CHARLES van der Heyden 3 meisjes :Anouk ,1976, Joy,1979 ,Julie1989
Anouk 1 zoon Maxime 11/09/2001Groetjes Agnès
moutas
male
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

Re: KUBBEN

Message par moutas »

Allo Henriette,
Wij moeten zeker achter...nichten zijn, Mijn vader is in de jaren 50 eens naar Walhorn geweest in een immense boerderij. dat waren kozijns van hem, mijn ouders zijn daar een paar dagen op verlof geweest!Joseph , mijn vader, is dus de 11 de van de familie uit Vroenhoven, Limburg waar ik als klein meisje, Pie gekent heb, hij sprak frans met lij en woonde in Geleen denk ik.
In de jaren 60 -70 is eens een Nicht in Zonhoven geweest bij Maria Otte Meertens, dochter van Marie-Hélène kubben gehuwd met Willem Meertens, en die vroeg naar mij ?
Meer weet ik niet buiten de genéalogie vanaf mijn Grootvader Jean-Pierre Kubben et de Ida Meertens
Dit volgens het trouwboekje van mijn ouders . Papa was gehuwd op 18/09/1928 met Hilda-Marie Cathérine Theunissen, dochter van Charles-Philippe (Kunstschilder) en Henriette-Joséphine Ramboux.
Gedaan te Boitsfort ( Bosvoorde) Bruxelles

Tot later ?
moutas
male
Messages : 46
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

Re: KUBBEN

Message par moutas »

Allo Henriette,
Wij moeten zeker achter...nichten zijn, Mijn vader is in de jaren 50 eens naar Walhorn geweest in een immense boerderij. dat waren kozijns van hem, mijn ouders zijn daar een paar dagen op verlof geweest!Joseph , mijn vader, is dus de 11 de van de familie uit Vroenhoven, Limburg waar ik als klein meisje, Pie gekent heb, hij sprak frans met lij en woonde in Geleen denk ik.
In de jaren 60 -70 is eens een Nicht in Zonhoven geweest bij Maria Otte Meertens, dochter van Marie-Hélène kubben gehuwd met Willem Meertens, en die vroeg naar mij ?
Meer weet ik niet buiten de genéalogie vanaf mijn Grootvader Jean-Pierre Kubben et de Ida Meertens
Dit volgens het trouwboekje van mijn ouders . Papa was gehuwd op 18/09/1928 met Hilda-Marie Cathérine Theunissen, dochter van Charles-Philippe (Kunstschilder) en Henriette-Joséphine Ramboux.
Gedaan te Boitsfort ( Bosvoorde) Bruxelles

Tot later ?Agnès van der Heyden -Kubben
hourmanmichel
hourmanmichel
Messages : 267
Saisie : Geneweb
Navigation : Fiche
Voir son arbre

Re: KUBBEN

Message par hourmanmichel »

Hello iedereen! Ik komt hier een beetje om jouw te laten lachen van mijn fouten ! Maar denk ik dat ben ik toch leesbaar ! Agnès heeft me veel namen en daten gegeven. Als jouw willen, vraagt me! [email protected] .
Michel
Répondre

Revenir à « Bouteille à la mer (recherche avec lieu inconnu) »