Répondre

Warnier families from Tamines, Namur, BEL

Le forum Bouteille à la mer est à utiliser uniquement si vous cherchez une personne et que vous n'avez aucune idée de sa localisation.
ladyalice
ladyalice
Messages : 4
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Greetings.  My father, Marcel-Auguste, [son of Leopold Joseph and Felicitee Frederick] was born in Tamines, Namur in 1902.  He and his family emigrated to Canada in 1919.  I would like to meet and communicate with relatives who also have their roots in Tamines, now part of Sambreville.
Warm regards
Alice Warnier

Family surnames: Warnier; Frederick; Dumoulin; Becquevort; Havaux; Sevrin; Lorand; Janmoulle; Hamande; Canty; Michaux; Piret; Pleineveau; Taroy; Gallet; Lemoine; Alardot; Wathelet; Trenchant.

June 2012
So far no replies.  Maybe it is because I have not learned how to use this site properly.  I have tried but am unable to access different parts of this site and cannot find where to get the answers.  I cannot access the forums or add photos, etc.  Please someone help.  :-\
ppiscart
female
Messages : 3
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
bj allez sur le site archives belges vous allez trouver cdt
ladyalice
ladyalice
Messages : 4
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Il a fallu de nombreuses années pour recevoir une réponse et je vous remercie. :) Avez-vous l'adresse URL du site Web des archives belges?

It took many years to receive a reply and I thank you.  :)  Do you have the URL address of the Belgian archives website?
emoreau5
male
Messages : 6
Saisie : Standard
Navigation : Fiche
Voir son arbre
ladyalice
ladyalice
Messages : 4
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
Merci beaucoup.  ;D
ppiscart
female
Messages : 3
Saisie : Standard
Navigation : Arbre
Voir son arbre
bj j'y suis allée mais je n'ai pas trouver il y a bien une hautem joséphine à ramecroix mais je ne vois pas le lien  c'est bizarre on dirait qu'il ont disparus tous les deux .J'ai fais des recherches dans les archives départementales du nord et de belgique mais aucun résultat.Je vous remercie de m'avoir répondu si je peus vous aider  hésiter pas cdt
Répondre

Revenir à « Bouteille à la mer (recherche avec lieu inconnu) »